Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2008 - 17:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ip telefoni adapter til en router

nu har vi i dag fået ip telefoni hos telsom via en profiber forbindelse ,spørgsmålet er telefonen kører jo over internettet kan man få en adapter så man kan få sin telefon på en anden adresse hvor der også er adsl .Routeren på den anden adresse er en alm linksys wrt54g router

kan man få en adapter man kan tilslutte til rj45 porten så man får mulighed for at tilslutte en alm telefon
Avatar billede droopy Nybegynder
21. januar 2008 - 18:01 #1
Man kan godt få en adapter sådan du kan sætte en "alm." analog telefon til. Her er et link til en, http://eshop.estation.dk/product.asp?product=77&sub=446&page=1

-Per
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 15:44 #2
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 15:58 #3
jeg går ud fra mit projekt fysisk kan lade sig gøre da ip telefoni vel er ligeglad med hvor telefonen sidder på internettet dvs jylland som sjælland ?

og må begge ip telefoni routere være på samtidig dvs den der hjemme og den på den anden adresse ,vi de ringe samtidig evt

på telsome har de direkte en midlertidig flytte pkt hvor man ændrer ens adresse så de afgiver korrekt adresse til alarm centralen hvis man får brug for dem .
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 10:20 #4
lægger du et svar .

jeg fandt nogle linksys ip telefoner de så ret interesant ud og pris mæssigt løber det op i samme pris ca 750 kr for en ren ip tlf
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2008 - 01:57 #5
-

sig til hvis du har fortrudt