Avatar billede garfi Nybegynder
26. januar 2008 - 15:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gør en side kendt.

Hey allesammen.

Mit problem ligger i at mine forældre har en hjemmeside over deres bed and breakfast. Og den vil vi godt have gjort lettere at finde ved hjælp af feks google.

mit spørgsmål er så hvor er det bedst at tilføje de forskellige søgeord, i:

meta name="keywords"

eller

meta name="description"
Avatar billede w13 Novice
26. januar 2008 - 15:34 #1
De bør faktisk være der begge steder, selvom description jo skal være en sammenhængende tekst. Og undgå at bruge for mange forskellige søgeord - det vil bare påvirke resultatet negativt. Brug kun ord, der står mange gange på siden.

Det er altid en god ting at tilmelde sig Googles Webmastertools (www.google.com/webmastertools), så du kan se, hvad Google synes om din side.
Avatar billede garfi Nybegynder
26. januar 2008 - 15:51 #2
ok thx
Avatar billede olebole Juniormester
26. januar 2008 - 16:50 #3
<ole>

Der er mange ting, det er nødvendigt at forholde sig til. Prøv at kikke på bufferzone's artikler:
    http://www.eksperten.dk/artikler/index.phtml?users=bufferzone
    http://www.eksperten.dk/artikler/?sort=&order=DESC&start=20&users=bufferzone
    http://www.eksperten.dk/artikler/?sort=&order=DESC&start=40&users=bufferzone

Bemærk, at det ikke er muligt at bladre i en brugers artikler her på Eksperten. Derfor har jeg lagt tre links, der viser alle hans artikler.

På trods af utallige opfordringer har man ikke fundet det værd at rette den alvorlige, men ganske simple fejl - eller alternativt at henvende sig i et forum for hjælp i IT-relaterede spørgsmål ... *yawn*  :oP

/mvh
</bole>