Avatar billede bengtm Nybegynder
28. januar 2008 - 17:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indg. post falder ud.

Jeg går ind på outlook expres på indbakke. Der ligger så nogle indg. mails. Hvis jeg så går ind på f.eks. sendt post og kommer tilbage til indbakke, er indbakke mappe tom. Hvad sker der?
Avatar billede simonia Nybegynder
28. januar 2008 - 19:34 #1
duhar højst sandsynligt nogle regler sat op, så de sorteres til de forskellige andre postmapper, du har. Ellers har du måske et spamfilter, der æder dem...
Avatar billede be_nice Juniormester
28. januar 2008 - 19:52 #2
Det lyder som om du har aktiveret "Skjul læste meddelelser"
Tryk på "Vis"
Vælg "Aktuel visning"
Vælg "Vis alle meddelelser"
Nu skulle du gerne kunne se alle dine "forsvundne" mails igen.
/Be_Nice
Avatar billede bengtm Nybegynder
29. januar 2008 - 14:25 #3
Du har ret. Tak for din hjælp.
v.h.
Avatar billede bengtm Nybegynder
29. januar 2008 - 14:27 #4
tak for dit svar. Fejlen lå i slet læste medd.
Men tak for din hjælp.