Avatar billede simonia Nybegynder
28. januar 2008 - 19:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indesign hjælp. Ret mit dokument til

Hej.
Jeg har brug for hjælp fra en grafiker. Jeg får at vide mit exporterede dokument indeholder spotfarver, og jeg har bøvlet med det flere dage nu, så jeg har brug en grafiker med 100 % styr på farveprofiler osv. som kan fjerne spotfarverne på den ene side, det drejer sig om, og sende mig den færdige pdf.
Nærmere oplysninger og dokument gives pr. mail.
Simonia
Avatar billede simonia Nybegynder
28. januar 2008 - 21:10 #1
det var en haster, så lukker igen.
Avatar billede fluse Nybegynder
28. januar 2008 - 21:10 #2
Jeg vil da godt tage et kig på det. Det er nok bare med en PDF i første omgang, da det burde kunne rettes i den.

Fluse
Avatar billede fluse Nybegynder
28. januar 2008 - 21:10 #3
det kan man da kalde dårlig timeing :)
Avatar billede simonia Nybegynder
29. januar 2008 - 14:02 #4
lool fluse, og du siger bare til, hvis du vil have dine points!
Avatar billede jannike Nybegynder
04. april 2008 - 18:29 #5
en anden gang: I Indesign: se på din farvepalette - hvis der er en prik i den lille kasse t.h. for farven er det en spot. Dobbeltklik og så kan du ændre - medmindre det er en importeret spot f.eks. fra et logo, så skal du ind i logoet of fjerne den. Du kan altid se dokumnetet (Indesign eller PDF som separerede lag (CMYK/spot) og ved at lukke CMYK lagene kan du se hvor Spot farven er :)