Avatar billede snappi-v Nybegynder
30. januar 2008 - 00:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

merge doc og pdf til en pdf

Er det muligt at merge et doc dokument og et pdf dokument til èn pdf fil?

Har skrevet noget tekst som i word, som skal smeltes sammen med mit brevpapir i pdf format.

Har en PDF printer som kan lave mit word dokument om til PDF eventuelt.

Kan dette lade sig gøre?
Avatar billede falster Ekspert
30. januar 2008 - 13:20 #1
Med Acrobat (købeprogrammet) kan du ordne det hele.

I gratisafdelingen kan du merge flere pdffiler med PDFTK Builder fra
http://www.angusj.com/pdftkb/

Tag "Full installation" et stykke nede på siden.
Avatar billede falster Ekspert
30. januar 2008 - 13:22 #2
Det er "Background or Stamp" funktionen, som nok er aktuel for dig. Men PDFTK Builder kan imponerende meget med pdf.