Avatar billede beograd Novice
30. januar 2008 - 16:01 Der er 4 kommentarer

Hjælp til loget

Jeg har selv tegnet et logo til mine visitkort i hånden men jeg kan ikke finde ud af  - at tegne det ind i illustrator/photoshop. Er der nogen som vil hjælpe mig med opgaven? Logoet er meget enkelt, en lille dukke :-)
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
31. januar 2008 - 15:14 #1
Hvis du lige smider dit billede herind, så vil jeg da godt prøve ;) .
Avatar billede beograd Novice
31. januar 2008 - 23:19 #2
Har du ikke en mail jeg kan sende det til? Er ikke så glad for at gøre logoet officielt endnu :-(
Avatar billede highlighter Nybegynder
05. februar 2008 - 12:39 #3
Er også interesseret. Du kan sende en mail til kizmo@ofir.dk:)
Avatar billede janne123 Nybegynder
13. marts 2008 - 20:18 #4
Du må også gerne skrive til mig escapegamer@yahoo.com :-)