Avatar billede Pistoleer Praktikant
31. januar 2008 - 07:04 Der er 3 kommentarer

Automatisk Outlook Mail

Hej

Jeg tænkte på om det var muligt at sætte Outlook op til at sende en forudskrevet mail hver morgen eksempelvis kl 6??

Mvh Salgado
Avatar billede flash_84 Nybegynder
14. marts 2008 - 13:49 #1
Hej

Det kan Outlook desværre ikke. Ihvertfald ikke 2003 versionen.
Du skal bruge en Email Scheduler.

Jeg har ikke selv prøvet den, men du kan finde en her:

http://www.office-addins.com/-outlook-addins/email-scheduler.html

Der er en gratis prøve periode på 30 dage, hvorefter den koster penge.
Du kan muligvis nogle der er gratis.

/flash
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2008 - 10:39 #2
Hvis du har mod på lidt programering i vb script, kan du hente en stort set færdig kode her: http://cwashington.netreach.net/depo/view.asp?Index=271

Du skal bare tilrette modtager Titel og teksten og gemme filen som eks. sendmail.vbs

Nu kan du så fyre den af fra en dosprompt eller en scheduler ved at skrive cscript sendmail.vbs
Avatar billede Pistoleer Praktikant
24. juli 2008 - 20:18 #3
jape44:
Tak for hjælpen

Jeg fik ikke brug for det alligevel, men det var meget sjovt at lege lidt med.

Smid lige et svar så du kan få lidt point