Avatar billede tachoo Nybegynder
31. januar 2008 - 15:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skal det være en 4-pin blæser til en dual core?

Jeg har lige købt et nyt bundkort som skal kunne køre dual core. jeg bruger stadig min gamle sigle core cpu.

men jeg kan ikke starte computeren, tror det er pga. der ikke er gang i cpu køleren.

Skal det være et 4-pin stik der for at kunne starte op, min er en 3-pin køler.

svar hurtigt!
Avatar billede peet-49 Novice
31. januar 2008 - 16:17 #1
Nej- det er kun når blæser skal styres af bios.
Avatar billede peet-49 Novice
31. januar 2008 - 17:43 #2
Et hurtigt svar kræver vel det samme retur?
Avatar billede tachoo Nybegynder
31. januar 2008 - 18:22 #3
mange tak. da jeg så dit svar gik jeg strakt videre med at få min pc op og køre. jeg fandt ud af at køleren virkede udemærket. men jeg kan endnu ikke få den op at køre.
Avatar billede peet-49 Novice
01. februar 2008 - 08:53 #4
Du har husket, at montere P4 stikket til cpuèn? At den ikke starter har ikke noget med blæseren, at gøre.
Avatar billede tachoo Nybegynder
01. februar 2008 - 09:24 #5
jamen du får point - du får pont!!