Avatar billede -veile- Nybegynder
02. februar 2008 - 15:06 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Sprog i XP

Hej

Jeg har i farten kommet til at købe en Windows XP pro engelsk version. men meningen var self, at den skulle ha været dansk, så inden jeg sender den tilbage, ville jeg lige høre om det kan lade sig gøre at hente en sprog pakke ved microsoft, og så lave en ny kopi af min XP cd, så den bliver dansk.
Avatar billede tafkab Nybegynder
02. februar 2008 - 15:36 #1
Ikke mig bekendt, nej. Det er det sprog den har, som den vil blive installeret med.
Avatar billede -veile- Nybegynder
02. februar 2008 - 15:39 #2
hmm okay. det kunne jo være man kunne det, for man kan lave en sp1 og til en sp2
Avatar billede hcma Novice
02. februar 2008 - 15:42 #3
Nej det kan du IKKE  ;o)
Avatar billede -veile- Nybegynder
02. februar 2008 - 15:57 #4
joh. det kan man nu godt. for har gjort det før.
Avatar billede -veile- Nybegynder
02. februar 2008 - 20:20 #5
Hvis du har røv irreterende indvendninger raver2006, så bedes du fandme lade være med at skrive dem her
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2008 - 21:33 #6
i "gamle" dage med win 98 kunne man skifte sprog hvis man komme til at opdatere forkert og det  kan du stadig med den version . dell er kendt for at gøre det på deres men hvodan det lige gøres ved jeg faktisk ikke.

min kammerat købte en pc af dem der var skudt som man siger og så skiftet til dansk med en eller anden fil.
det betyder altså bare at programmer ikke hedder programmer men program files med de særheder der så opstår.

ret henvendelse til support microsoft og forelæg dem problemet. jeg tror de løser det for dig - de er ret flinke hvis man behandler den pænt.

kan du bruge det til noget er det godt men ellers glem det
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2008 - 21:35 #7
det betød den gang at jeg ikke kunne opdatere hans explorer til version 7 men det kan man måske i dag.

glemte det lige i farten
Avatar billede osigaard Nybegynder
02. februar 2008 - 22:49 #8
raver2006

Du bør snarest muligt læse flg. link: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
og efterleve reglerne, hvis du forventer at blive gammel i gårde her på Eksperten.
Avatar billede off-line Nybegynder
03. februar 2008 - 00:43 #9
Enig i, det ikke kan lade sig gøre i XP.

Men hvem er denne raver2006? Der er da ingen kommentator med det navn.
Avatar billede enya Nybegynder
03. februar 2008 - 00:46 #10
>jasveg: raver2006 havde lagt kommentarer her - og andre steder - som senere er blevet fjernet.. :)
Avatar billede off-line Nybegynder
03. februar 2008 - 01:01 #11
enya - Tak for info:)
Avatar billede enya Nybegynder
03. februar 2008 - 01:04 #12
>jasveg: Det var så lidt.. :) Fulgte med på sidelinien og havde set kommentarerne..
Avatar billede -veile- Nybegynder
03. februar 2008 - 08:33 #13
Det kan godt lade sig gøre at ændre en sp1 version af xp til sp2, hvis det du mener jasveg...

Har fulgt en guide på nettet engang. men kan ikke lige huske hvad siden hed.
Avatar billede haverslev Novice
03. februar 2008 - 09:38 #14
Tror det er denne du tænker på: (hvis man kører med XP embedded SP1 version)
http://msdn2.microsoft.com/en-us/embedded/aa731283.aspx
Avatar billede -veile- Nybegynder
03. februar 2008 - 10:43 #15
findes den også til sp2
Avatar billede -veile- Nybegynder
10. april 2008 - 18:19 #17
haverslev lig lige et svar
Avatar billede haverslev Novice
10. april 2008 - 19:21 #18
:-)