Avatar billede diabolikdk Nybegynder
02. februar 2008 - 23:32 Der er 4 kommentarer

Fujitsu Siemens Amilo A1640 drivere mangel.

Hej.
Har fået en vens Amilo A1640 som skal fixes efter at den gik ned og ikke kunne finde partition etc.
Jeg fixede den ved at tage HD ud og tilslutte min PC og derefter køre GetDataBack, på den måde reddede jeg alle de vigtige filer.
Nu har jeg så reinstalleret WinXP med Fujitsus recovery CDrom og derefter installeret div. drivere hentet fra deres side.
Men nu står jeg med 2 gule ! i enhedshåndtering under andre enheder.
Den ene er "Basissystemenhed" og den anden "USB-Cotroller (Univ. Ser. Bus)".
Jeg har hentet alle drivere som passede til modellen, men kan ikke lige finde dem der får de 2 til at "forsvinde".
Nogen der lige ved hvad og hvor jeg kan hente dem?

Takker
Avatar billede diabolikdk Nybegynder
03. februar 2008 - 01:33 #1
Kan man lukke indlæg?
Har fundet ud af det nemlig.

Takker.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. februar 2008 - 01:46 #2
opret selv et svar og accepter dette svar
Avatar billede raver2006 Nybegynder
03. februar 2008 - 01:56 #3
svar :P
Avatar billede Ebbe Sønderhousen Praktikant
11. maj 2014 - 10:10 #4
Det er da godt at du løste dine problemer.
M E N - Kunne du ikke fortælle os andre, hvordan du løste problemerne?
Der er andre (bl.a. mig), der har et tilsvarende problem.