Avatar billede madsmm Nybegynder
04. februar 2008 - 10:35 Der er 4 kommentarer

Auto ftp publish on save i Eclipse?

Hej,

Er det muligt at få Eclipse til at uploade filer til en remote server, når man gemmer den. Og jeg vil gerne have dette til at ske automatisk.

Det er nødvendigt at have filerne lokalt, så jeg kan ikke bare arbejde direkte på en remote server.

Håber nogen kan hjælpe mig med dette.

På forhånd tak.
Avatar billede medions Nybegynder
27. februar 2008 - 11:00 #1
Hej,

Har du fundet en løsning?
Jeg leder nemlig i øjeblikket efter en ligende funktion

//>Rune
Avatar billede madsmm Nybegynder
27. februar 2008 - 11:18 #2
nej, desværre... men sig endelig til hvis du gør, så gør jeg det samme
Avatar billede medions Nybegynder
27. februar 2008 - 11:52 #3
Avatar billede madsmm Nybegynder
20. juni 2008 - 12:51 #4
hej, den side virker ikke længere... kan du poste en tilsvarende?