Avatar billede egede Nybegynder
04. februar 2008 - 13:37 Der er 3 kommentarer

Wi-fi repeater

Hej,

Jeg skal have forlænget rækkevidden for et trådløst netværk og vil derfor købe en repeater.

Nogle der har erfaringer med opsætning (så vidt jeg kan se er det ikke alle typer der går lige godt sammen) og kan anbefale et produkt?
Avatar billede jc_d-link Praktikant
04. februar 2008 - 18:54 #1
Jeg vil aldrig foreslå en repeater men istedet et Access Point.
Avatar billede egede Nybegynder
04. februar 2008 - 20:51 #2
Ved det, men jeg har desværre ikke mulighed for at trække kabler og det er kun én computer der skal på. Nogle forslag?
Avatar billede jc_d-link Praktikant
04. februar 2008 - 21:02 #3
Vil stadig foreslå et Access Point.
Et der også er Repeater funktion i, for hvis det ikke går at repeate kan man altid bruge AP funktionen.