Avatar billede lonepeter Novice
04. februar 2008 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Poletter til indkøbsvogn

Hejsa...

Sådan nogle poletter man man har hængende i sit nøglebundt og bruger f.eks. til indkøbsvogne og garderobeskabe...

Er der nogle der ved hvor man kan købe eller få dem som reklamegave?! Jeg skal bare bruge et par stykker så de er ikke de helt store mængder vi er ude i... :-))

Jeg har selv prøvet at google lidt på det og har fundet en enkelt til en 10 krone, men den kostede 50,- i forsendelse så det blev en lidt dyr affære... :-)

Peter
Avatar billede antikat Nybegynder
04. februar 2008 - 15:47 #1
Hvad skal det bruges til... du kan nok finde en spændskive ved den lokale byggemarked som har samme størelse...
Avatar billede the-eagle Nybegynder
04. februar 2008 - 16:19 #2
Hej.. Edc mæglerne bruger dem (gratis) Flere banker har dem og fagforeninger.. Håber at det gav lidt.
Avatar billede lonepeter Novice
05. februar 2008 - 10:44 #3
Nu har jeg researched lidt mere på det, det hedder en vognpolet og der minsanten noget folk seriøst går op i at samle på! - Der finde sågar "byttecentraler" - så blev man så klog!

Antikat, den skal såmænd bare bruges til det den er beregnet til, indkøbsvogne og garderobeskabe... :-) Glemte den jeg havde i et garderobeskab og da jeg vendte tilbage var den væk...

Bugvin, okay, jeg vil prøve at slå et slag forbi den lokale EDC... - smid et svar så får du points...
Avatar billede the-eagle Nybegynder
05. februar 2008 - 10:48 #4
Svar