Avatar billede mr.t.man Nybegynder
04. februar 2008 - 17:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer m. Internet og Vista

Hey Folks,

Har fået mig en ny pc med vista premium. Jeg har problemer med at komme på trådløst nettet. Engang imellem logger den bare på, men de fleste gange skal jeg genstarte pc'en op til flere gange for at få forbindelse. Computeren finder fint netværket, men hopper ikke på internettet. Nogle gange hjælper det at "reparere" forbindelsen. Jeg har en pc med XP, den går på hver eneste gang, så det er ikke den trådløse router der er problemer med. Jeg fhar forsøgt med forskellige indstillinger i netværk- og delingscenter. Umiddelbart skulle det trådløse netkort fungere korrekt. Nogle der har en god opskrift på hvordan dette problem fixes?
Avatar billede justrace Novice
05. februar 2008 - 00:58 #1
Prøv at opdatere med nyeste drivere. Både netkort og router.
Avatar billede mr.t.man Nybegynder
12. marts 2008 - 11:42 #2
lukker
Avatar billede justrace Novice
12. marts 2008 - 11:58 #3
Du skriver at det ikke er routeren der er problemet da den virker fint med XP. Derfor kan der godt være firmvareproblemer med vista da den kræver de sidste nye drivere.
Avatar billede justrace Novice
12. marts 2008 - 12:00 #4
Så har du prøvet med nyere firmvare på routeren? Eller har du løst problemet på anden vis, ville det være rart for andre at vide hvad der er gjort.
Avatar billede mr.t.man Nybegynder
12. marts 2008 - 17:56 #5
Der skal da ikke installeres drivere på pc'en for at få routeren til at fungere. Jeg resatte routeren og lavede en release. Efter dette har det virket hver gang.
Avatar billede justrace Novice
12. marts 2008 - 18:10 #6
Har nogen sagt det?