Avatar billede henrik_40 Nybegynder
06. februar 2008 - 14:21 Der er 1 kommentar

Simpel beregning i pivot

Hejsa
Jeg er helt ny i pivot-tabeller, så et link til en tutorial eller en god bog om emnet vil være meget belejliget :-)

Jeg har et view som viser en masse priser. Disse priser vil jeg have  sorteret, så man vælger "alle", "over kr. 100" eller "under kr. 100,-".

Jeg kan sagtens få alle priserne i en drop-downliste i excel-arket, men hvordan laver jeg ovenstående sortering?
/henrik
Avatar billede henrik_40 Nybegynder
07. februar 2008 - 11:15 #1
Jeg har talt med en - men stadig ikke fundet løsningen - omkring problemet. Problemet er reduceret til følgende:
Priserne hentet fra viewet ind i pivot'en: Jeg skal i excel-regnearket lave sorteringen på "alle, 10+, 10-"

Kan nogen hjælpe mig herfra?

/henrik