Avatar billede frankbs Nybegynder
08. februar 2008 - 15:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man gøre noget ved hastigheden på outlook 2007?

Hej.

Vi har en server hvor vi har hastighedsproblemer i outlook 2007.
Problemet opstår når der er flere end ca. 10 brugere der logger på outlook.
Jeg kan, på nettet, se der er flere der har samme problem, og at det er pga. SP1 er installeret. Man kan bare ikke afinstallere denne SP.
Der er da også flere der har prøvet at afinstallere outlook og installere det igen uden held. Hvis man har været logget på da der var SP1 på kører man stadig langsom når der er flere end 10 pers. på. Problemet kan altså også ligge på den enkelte brugerprofil.
Er der nogen der har en løsning på dette problem, eller blot et forslag?
Avatar billede lx2ba Novice
09. februar 2008 - 12:53 #1
Er det ikke bare så smpelt, at Outlook 07 KØRER meget langsomt, - jeg sidder ofte og venter på, at den skal fuldføre "Send/afhent alt", hvor der let kan gå ½-1 minut?
Min computer (privat) kører XP, og havde slet ingen problemer af den art, da jeg brugte Office (Outlook) 2003.
Avatar billede frankbs Nybegynder
09. februar 2008 - 14:28 #2
Jeg har 2 private pc'ere. Den ene kører XP med office 2007 og den anden Vista med office 2007. Jeg synes ikke de kører specielt langsom, kun en anelse langsommere end 2003.
Avatar billede frankbs Nybegynder
27. februar 2008 - 10:39 #3
Jeg lukker denne!