Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
08. februar 2008 - 23:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Let og evt. billig hjemmeside søges

Hej

Jeg har fundet den hjemmeside der hedder 123hjemmeside, og den er da bestemt nem at lave en side med, meeen den er heller ikke så god at det gør noget.

Det jeg søger er forslag til steder hvor selv personer som mig er i stand til at lave sig en hjemmeside som ser præsentabel ud ... selvfølgelig gerne med så meget plads som muligt, og jo billigere jo bedre ... oki, man kan nok ikke få det hele, men kom med nogle forslag .)
Avatar billede off-line Nybegynder
09. februar 2008 - 00:50 #1
Hvis du har "YouSee" er der noget her, som er virkelig nemt.
http://links.tdconline.dk/?cid=3270&l2id=3217
Avatar billede leif Seniormester
09. februar 2008 - 12:37 #2
Et webhotel og et system som Joomla, CMSMadeSimple, CMSimple (Med standard designs)
Avatar billede leif Seniormester
09. februar 2008 - 13:36 #3
Og du ville kunne få en Web adresse som fx. hedder bob-bob1.dk (Hvis det ikke er taget af en anden)
Avatar billede blanken Praktikant
09. februar 2008 - 21:43 #4
minisite er i stil med 123 men her er det muligt, at få kode/password på dine sider.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
12. februar 2008 - 16:13 #5
Surfown.dk har et sitestudio hvor du kan lave en hjemmeside i plus de har en masse 1-click moduler som blandt andet Joomla, osc webshop mm

Deres priser er heller ikke så høje
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
13. februar 2008 - 05:34 #6
Tak til jer alle :-) ... vil I ligge et svar?
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
23. februar 2008 - 02:36 #7
Er taknemmelig for jeres hjælp, men ikke let at dele point ud, hvis der ikke er nogen svar!
Avatar billede off-line Nybegynder
23. februar 2008 - 13:18 #8
Det har du da ret i:) Men når der efter så mange dage, ikke er nogen, som har
lagt et svar, så svarer du bare selv, accepterer dit eget svar, og beholder point.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
29. februar 2008 - 00:06 #9
ok ... thanx
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
29. februar 2008 - 00:06 #10
.