Avatar billede cyanide Nybegynder
15. juni 2001 - 15:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgang til resourcer via VPN (Win2k)

Jeg har på min arbejdsplads sat serveren (Win2K Server) til at køre VPN så jeg kan koble op via VPN hjemme fra (Windows 2000 Prof.)
Jeg kan også fint logge ind og få adgang til resourcerne som er delte, så længe jeg er logget ind som administrator på Win2K-Prof-maskinen. Så snart jeg skifter brugernavn, har jeg ikke længere adgang til resourcerne, men kan sagtens logge ind.
Så vidt jeg kan forstå på diverse hjemmesider er det grundet domæne-navns forskelle, men hvordan får jeg den til at acceptere at andre brugere under andet domæne/workgroup får adgang til de delte ressourcer?
Avatar billede dar Nybegynder
15. juni 2001 - 15:53 #1
Jeg har samme problem...
Avatar billede burningice Nybegynder
16. juni 2001 - 09:54 #2
du skal såmen bare sørge for at logge på med samme bruger som når du er på arbejdet, dvs samme brugernavn, password og domæne.
Avatar billede cyanide Nybegynder
16. juni 2001 - 14:32 #3
det virker sgu! Tusind tak! Det var den med password\'et der ikke stemte overens!