Avatar billede penta50 Nybegynder
09. februar 2008 - 14:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Bogfør køb af mobil - Formulardesign

Spørgsmål. 1.  Ved køb af mobiltelefon der bruges i forbindelse med firmaet, hvordan bogfører man denne - konto  ( afskrivning ).

Spørgsmål. 2.  Har i formulardesigner lavet faktura som er tilpasset firmaet med logo o.s.v., er det muligt, at kopiere dette til Kreditnota - Ordre, således at jeg ikke skal lave hele opsætningen igen for hver.

mvh
Avatar billede hardyc Nybegynder
09. februar 2008 - 15:29 #1
Den nye mobil debiteres småaktiver i driften da aktivet er under de 11.ooo kr.

venlig hilsen
Revisor Hardy
Avatar billede penta50 Nybegynder
09. februar 2008 - 15:48 #2
Tak for svaret.. Afventer lige og ser om der kommer et svar vedr. formular, så giver jeg point til dig.
mvh
Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
09. februar 2008 - 16:31 #3
Så vidt jeg ved er det ikke muligt. Jeg sad i hvert fald og skrev alle koordinaterne ned for de enkelte formularer, men jeg kan lige prøve at kigge nærmere på det og se om det kan lade sig gøre.
Avatar billede hardyc Nybegynder
09. februar 2008 - 19:35 #4
Du behøver ikke at lave ny formular du kan bare i teksten på fakturaen skrive med stort :NB KREDITNOTA
Venlig hilsen Hardy
Avatar billede hardyc Nybegynder
09. februar 2008 - 19:36 #5
Hvis du ikke har brugervejledning kan jej sende dig en via mail du skal bare svare til min mail: hardyc@get2net.dk
Avatar billede penta50 Nybegynder
09. februar 2008 - 20:30 #6
hardyc:  Jeg vil meget gerne have en vejledning fra dig, skriver til dig på mail.

Du skriver, at det ikke er nødvendigt at lave en ny formular, men hvad så med nummer rækkefølgen, i Faktura delen har man jo fortløbne numre, dette skal vel også gælde for Ordre og Kreditnota.
Avatar billede ottobp Novice
10. februar 2008 - 16:36 #7
du kan i Formulardesigner genbruge din specielle Faktura  og lave den om  til  alle de andre udskrifter  du måtte have lyst til  (der er fælles fort-tællende nr.system mellem  FAKTURA og KREDITNOTA  så ingen problem her).

Du aktiverer så efterfølgende  dine nys dannede forskellige udskrifter  ved under  Funktioner -> Indstillinger -> Udskriv-fanen ..... at vælge  at indsætte dine nys definerede  udskrifter  som  standard-valg under  Faktura, Kreditnota  osv

mvh

Otto B. Petersen  certificeret forhandler af SummaSummarum
www.ivaerksaet.dk
Avatar billede penta50 Nybegynder
13. februar 2008 - 12:38 #8
Nu er det faktisk 2 spørgsmål jeg har oprettet, så hvordan kan jeg give point til
hardyc og ottobp, som har givet mig svar på det som jeg spurgte om  ??
Avatar billede ottobp Novice
13. februar 2008 - 18:01 #9
jamen kan du ikke splitte de  30 point med 15 til hver???

mvh
Otto B Petersen
Avatar billede penta50 Nybegynder
14. februar 2008 - 11:50 #10
hardyc  send lige et svar så du kan få point
Avatar billede penta50 Nybegynder
14. februar 2008 - 11:52 #11
hardyc .. her skrevet mail til dig, men får den retur. Vil gerne som du tilbyder have en brugervejledning. Du kan sende til:  johnnyp@netcop.dk
mvh
Avatar billede penta50 Nybegynder
19. februar 2008 - 08:58 #12
hardyc.. opretter et spørgsmål med bogfør mobil, så smid et svar på det og du får point.
mvh