Avatar billede blanken Praktikant
09. februar 2008 - 23:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Systemgendannelse ikke muligt?

Hey eksperter

Gennem de sidste 14 dage har jeg haft problemer. Uanset hvilken site jeg er inde på, kommer der på et tidspunkt timeglas som ikke forsvinder. Eneste mulighed er ctrl-alt-delete og afslutte den site der ikke svarer. Det sker som regel, hvis jeg trykker 2 gange på samme felt (ikke dobbelklik).

Men dette indebærer at alle mine faner så lukker ned.

Jeg har scannet min pc og intet fundet. Tænkte så, at jeg prøver systemgendannelse ca. 14 dage tilbage. 2 forskellige datoer har jeg nu prøvet og ved genstart får jeg blot oplyst, at systemgendannelse ikke var muligt...

Hva gør jeg?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. februar 2008 - 23:15 #1
lav en repair af xp, det sparer dig for en masse tid,.-> http://www.dannyboyd.dk/windows_repair.htm
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. februar 2008 - 23:22 #2
en lidt morsom, men nyttig video,.-> http://www.youtube.com/watch?v=uIk3eeHbUdw
Avatar billede Jensen DK Novice
10. februar 2008 - 07:36 #3
Kunne det tænkes at du har fået virus/spyware ind på maskinen? prøv at kør denne vejledning  http://www.eksperten.dk/artikler/1123 hvis der ikke kommer en af de kloge forbi så må du lægge spørgsmålet ind i katgorigen virus.
Avatar billede blanken Praktikant
10. februar 2008 - 14:48 #4
silbidor, jeg har scannet for virus også spyware. Så dette burde ikke være problemet. Og har ledt som en gal efter min cdrom. Så jeg kan desværre ikke lave en repair af XP.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. februar 2008 - 07:35 #5
Du kan godt have noget møg på selvom du har skannet, prøv at kør denne online skanner
http://support.f-secure.com/ols/start.html kør en komplet skanning.
Avatar billede blanken Praktikant
16. februar 2008 - 19:11 #6
Silbidor jeg prøvede dit link og siten kunne kun komme frem såfremt jeg opdaterede activeX (oplyst via popup). Har siden opdateret og har indtil nu ikke haft problemet. Håber så at dette var løsningen.

Hvis det er i orden med bartfreak lader jeg point gå til dig. Læg et svar.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. februar 2008 - 13:24 #7
Ok håber at det virker.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. februar 2008 - 13:29 #8
du skal markere navnet, med musen,..derefter trykke accepter.O)
Og tak.!
Avatar billede blanken Praktikant
22. februar 2008 - 15:57 #9
Bartfreak jeg tror at du misforstår. Beskeden af 16/02-2008 19:11:18 var skrevet til silbidor idet det var hans link der bragte mig på sporet af mit problem.
Derfor bad jeg silbidor om at lægge et svar ;)