Avatar billede gurumaster Nybegynder
10. februar 2008 - 14:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Installation af mediaplayer

Hejsa...
Jeg har afinstalleret windows mediaplayer v10, fordi jeg skal bruge version 9 istedet. Men når jeg har downloadet v. 9 og den skal til at installere den, fortæller den at der allerede er installeret en mediaplayer til trods for, at jeg netop har fjernet den. Hvordan kan det være ?
OS=XP
Avatar billede gurumaster Nybegynder
10. februar 2008 - 14:30 #1
Tilføjelse: Jeg har lige opdaget at jeg tilsyneladende kun har fjernet genvejen. Jeg troede ellers at man kunne afinstallerede mediaplayeren inde i windows tilføj/fjern programmer, men den fjerner åbenbart kun genvejen. Hvordan skifter man så mediaplayer 10 ud med Vers. 9 ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2008 - 14:36 #2
En gang hurtig google kom med dette - kan det bruges?

Windows Media Player 10

If you have installed Windows Media Player 10, you can roll back to the version of the Player that was on your computer before installation by doing the following:

1.
In Category View of Control Panel, click Add or Remove Programs.

2.
Click Remove a program, and then do one of the following:

• If you are running Windows XP Service Pack 2, at the top of the list, select the Show updates check box, in the Windows Updates section, click Windows Media Player 10, and then click Change/Remove.

• If you are running Windows XP Service Pack 1 or earlier, click Windows Media Player 10, and then click Change/Remove.

You can also use System Restore to roll back to the previous version of the Player. For more information about System Restore, see Use System Restore to Undo Changes if Problems Occur.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2008 - 14:37 #3
Altså er systemgendannelse muligvis løsningen.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
10. februar 2008 - 17:03 #4
Tak for hjælpen.
Kunne selvfølgelig selv have "Googlet", men tænkte ikke lige over det.
Fremgangsmåden du sendte virkede perfekt, så nu er det vers. 9 jeg har.
Det var altså ikke nødvendigt med en systemgendannelse...
Er du ikke rar lige at lægge et svar ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2008 - 17:24 #5
Kommer her ;)
Avatar billede gurumaster Nybegynder
10. februar 2008 - 18:11 #6
Værsgo, og tak for hjælpen...