Avatar billede simonth Nybegynder
10. februar 2008 - 14:32 Der er 1 løsning

SDIO kort med GSM/UMTS

Hej,

Jeg overvejer at købe en HP iPAQ 214, men der er ikke telefon i, så jeg tænkte om det var muligt at få et SDIO eller CF kort der kunne udvide PDAen med GSM/UMTS forbindelse? Så jeg kunne komme på nettet via en 3G forbindelse på PDAen.
Har prøvet at søge på Google men synes ikke rigtig jeg kan finde noget.
Avatar billede simonth Nybegynder
16. januar 2013 - 10:47 #1
Lukker.