Avatar billede cbadk Novice
12. februar 2008 - 02:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Server til gamehosting og lidt webserver,ftp

Jeg søger ny server som kan klare 3 ting. En lille CS spille server. Lidt webhosting og FTP.

Min. 50 Gb trafik
Min. 512 MB ram
Min. 600 Mhz processor.
32 bit version af Windows 2003

Jeg har pt. Yourshelter.net som jeg er meget glad for, men da deres servere kører 64 bit forhindre det mig i at bruge frontpage extenstions og de 32 bit komponenter som jeg har købt. Så derfor leder jeg efter en ny server.

Nogen der måske har en ide´ ?

/cbadk
Avatar billede it-dk Nybegynder
12. februar 2008 - 16:30 #1
Bruger selv www.intergate.dk til mine domæner (jeg bruger ikke server hosting) men ved de tilbyder server osv. Du kan evt høre hvad de skal have for en server. Jeg bruger ligeledes www.unitspeed.dk som også tilbyder server hosting. Jeg er godt tilfreds med begge.
Avatar billede cbadk Novice
20. marts 2008 - 02:45 #2
hej.

Efter lange tider har jeg besluttet mig til og beholde yourshelter. Frontpage Extension virker faktisk fint på 64 bit. Da jeg udvilker i visual studio er det nemmest med frontpage.

Men tak for forslagene.

Mvh Claus
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. marts 2008 - 14:37 #3
Ok