Avatar billede mum Juniormester
12. februar 2008 - 12:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke state et nyinstalleret Garfield2-spil

Vi har på forskellige computere prøvet at installere og spille Garfield 2, det installerer tilsyneladende OK, men vil ikke starte når der trykkes på play. Er der nogen der har en ide til hvad der er galt? Windows XP!
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
12. februar 2008 - 13:49 #1
Lever computerne op til de minimumskrav der er?
Hvis de gør så check producentens hjemmeside for patches.
Avatar billede mum Juniormester
12. februar 2008 - 21:25 #2
Ja computerne lever op til kravene, det ser desværre ud til at producenten har drejet nøglen om og er stoppet. de hedder The Game Factory,Jeg har prøvet at sende en mail men får retursvar, om at min mail er blevet betragtet som spam og hjemmesiden er blank. Det er et dansk firma. Spillet er fra 2006.
Avatar billede mum Juniormester
13. februar 2008 - 11:25 #3
Nu har jeg afprøvet spillet på endnu en computer, der er helt ny, har den anbefalede ledige plads, men nu meddeles det at der er fejl, overlay.exe mangler og der søges efter en løsning på problemet.Jeg har fået et svar fra producenten men det løser ikke problemet.
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
13. februar 2008 - 11:39 #4
http://gamefactorygames.eu/Default.aspx?ID=422

Ok, ved ikke om det er det ovenstående link du har fået... Der er noget om at spillet ikke vil starte.
Avatar billede mum Juniormester
25. oktober 2009 - 00:50 #5
Luk
Avatar billede dumpap123 Nybegynder
07. februar 2010 - 15:00 #6
HVIS MAN GÅR IND PÅ LINKET STAR DER GARFIELD 2 FAQ SOM OVERSKRIFT MEN INTET ANDET
Avatar billede mum Juniormester
07. februar 2010 - 19:16 #7
Læg lige mærke til at det er et gammelt link, helt tilbage fra 2008 så det gælder nok ikke mere.
Avatar billede dumpap123 Nybegynder
08. februar 2010 - 15:13 #8
er der nogle der kan få løst det med at overlay.exe ikke fungerer hvis i kan ville det være dejligt har nemlig selv problemet

på forhånd tak...