Avatar billede tjekdenne Nybegynder
12. februar 2008 - 18:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

outlook 2003 dk

I feltet hvor man taster e-mail-adressen sker der, når man fx skriver det første bogstav a, at mail-programmet foreslår alle de tidligere indtastninger, der starter med a.

Hvordan nullstiller jeg dette, således at outlook ikke husker hvilke adresser jeg har indtastet tidligere . . .
Avatar billede falster Ekspert
12. februar 2008 - 23:06 #1
Prøv at slette denne fil - eller en anden fil på .NK2 under den aktuelle brugerprofil:

C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.NK2

du kan evt. nøjes med at omdøbe den eller først kopiere den til en mappe udenfor brugerprofilen, så du har en b.u.
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
13. februar 2008 - 10:19 #2
der er en anden løsning, som jeg søger, som jeg har forsøgt før. Man kan vælge det via en indstilling i outlook (som jeg har glemt hvor ligger)

I første omgang afviser jeg derfor svarer, ikke dermed sagt at det er forkert, men jeg vil som sagt have den anden "nemmere" løsning
Avatar billede falster Ekspert
13. februar 2008 - 13:53 #3
Okey - dokey.

Sagt i spøg tror jeg, at du så også skal fortælle MS om løsningen.

http://support.microsoft.com/kb/287623
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
13. februar 2008 - 20:17 #4
Nu har jeg selv fundet svaret på det jeg søgte. Jeg har nok ikke udtrykt mig klart nok. Det jeg søgte var hvordan man slog autofuldførelse fra

Klik på  Indstillinger i menuen Funktioner.
Klik på E-mail-indstillinger under fanen Indstillinger, og klik derefter på Avancerede e-mail-indstillinger.
Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Foreslå navne under skrivning i felterne Til, Cc og Bcc.

Læg et svar, så deler vi point
Avatar billede falster Ekspert
13. februar 2008 - 21:18 #5
Det er helt i orden. Godt du fik det på plads. Tag bare p. tilbage selv.
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
14. februar 2008 - 15:21 #6
læg du bare point, fordi jeg har forsøgt din løsning med held på en anden maskine nu, så lærte jeg også det
Avatar billede falster Ekspert
14. februar 2008 - 16:06 #7
OK. Men 150 i alt er alt for meget. Tag selv 135. Så ser det ud (hos mig) som om, vi har delt 30.
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
17. februar 2008 - 13:57 #8
Det gør ikke spor :-)