Avatar billede k_i_n_g_s_t_e_r Nybegynder
12. februar 2008 - 21:02 Der er 3 kommentarer

Problemer med min Trådløse router.

Hejsa.

Jeg har et problem med min D-Link 524 Trådløse Router.

Den har virket fint, indtil jeg skulle åbne en ny port. Så kunne mine bærbare computere ikke komme på nette mere?

Den virker fint når man sætter net stikket i, men trådløst vil den altså ikke gå på. Jeg kan se at computeren finder netværket, men der står en lille skærm med et udråbstegn nede på proceslinien.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Hilsen

Kingster.
Avatar billede tji Nybegynder
15. februar 2008 - 21:13 #1
Prøv at resette routeren. Evt. prøv med en anden computer for at udelukke din pc. Hvis det ikke  hjælper så spark lidt til routeren på vejen ned efter en ny :)
Avatar billede tji Nybegynder
15. februar 2008 - 21:14 #2
Evt. tjek om der er firmware opdateringer før du begynder at spille fodbold med den. :) Hvis der er nogle, kan de findes på D-links hjemmeside.
Avatar billede jc_d-link Praktikant
17. februar 2008 - 18:28 #3
1. Der er en firmware 2,06 og den vil jeg klart anbefale du henter.
2. Hvilken port har du åbnet og hvorfor ?