Avatar billede kreativmedie Nybegynder
13. februar 2008 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHP-programmør til mindre betalt opgave

Hej,

Jeg søger en PHP-programmør til en mindre opgave - naturligvis mod betaling.
Der er tale om en liste over en kundes koncerter, der p.t. er en statisk liste. Denne ønskes at gøres redigerbar, således at kunden selv kan opdatere indholdet. Der skal derfor også laves en login-side.
Du vil få udleveret de nødvendige HTML/CSS-opsatte sider, hvor funktionskoden så skal implementeres i. Derudover sørger jeg naturligvis for en mere præcis beskrivelse af opgaven som du kan give et prisestimat ud fra.

Hvis du har interesse i opgaven, bedes du sende mig en mail på lasse AT kreativmedie.dk. Angiv venligst din timepris/prisniveau samt referencer til tidligere projekter du har arbejdet på.

Ser frem til at høre fra jer :)

mvh
Lasse Adolphsen
www.kreativmedie.dk
Avatar billede webmania Nybegynder
13. februar 2008 - 16:32 #1
Hvad giver du?
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. februar 2008 - 20:03 #2
Vi tager 450kr i timen, og leverer professionel fremtidssikret kode.

http://www.mc-solutions.dk
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
18. februar 2008 - 14:03 #3
Tak for alle jeres henvendelser. Jeg besvarer jeres mails i løbet af i dag og i morgen.
Avatar billede nalu Nybegynder
26. februar 2008 - 17:14 #4
Hejsa Lasse,

Jeg er en freelance programmør, samt uddannet multimedie designer, med mange år indenfor branchen. Jeg arbejder bl.a. med ASP, ASP.NET, Visual Basic, PHP, javascript og meget mere, og ville helt sikkert kunne løse opgaven for meget billige penge.

Du kan kontakte mig på nadi@medie.dk, hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen

Jesper Daugaard
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
28. februar 2008 - 17:25 #5
Hej,

Hvis opgaven ikke er løst er du velkommen til at skrive til jersborg@greenorange.dk
Så kigger vi på det.