Avatar billede silke4ever Nybegynder
13. februar 2008 - 14:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger PHP programmør

Feltet.dk søger en programmør på fritidsbasis. Det vil naturligvis være et plus, hvis du går op i cykling og er stærk i PHP, MySQL og design.

Lønnen afhænger af opgavens omfang. Vi har mange opgaver, så der er en god indtjeningsmulighed.

Se mere: http://www.feltet.dk/index.php?id_parent=1&id=28&id_nyhed=10912

Jeg kan kontaktes på jesper@feltet.dk eller MSN sif4ever@msn.com

Med venlig hilsen
Jesper Johannesen
- Feltet.dk
Avatar billede uggi16 Nybegynder
13. februar 2008 - 14:57 #1
Kan du beskrive et par af de "mange" opgaver i har ?

Jeg kunne godt have interesse i det...
Avatar billede silke4ever Nybegynder
13. februar 2008 - 15:05 #2
Vi skal have udviklet:
- Nyt design
- Have udviklet vores live opdatering fra diverse løb (http://www.feltet.dk/live/live.html)
- Have lavet om på nogle funktioner i vores managerspil
- Have tilknyttet SMS betaling til managerspillet

Dette er eksempler på opgaver. Jeg vil helst ikke ud med alle vores ideer offentligt ;-)

Hilsner,
Jesper
Avatar billede coderdk Praktikant
15. februar 2008 - 11:53 #3
Avatar billede silke4ever Nybegynder
19. marts 2008 - 14:20 #4
Ingen tilfredsstillende henhevendelser eller svar