Avatar billede webmania Nybegynder
13. februar 2008 - 16:25 Der er 2 kommentarer

Søger en freelance programmør.. PHP eller ASP

Hej.

Har et projekt jeg skal have op at køre.. inten skal det laves i PHP eller ASP. derfor søger jeg en som kan sit kram inde for en af de 2 områder.
Kontakt mig på: shopwebba@hotmail.com
Mit budget: 5.000 kr.
Projektet minder om flg. side: www.pointshop.dk

Hvis programmøren kan vise gode resultater, kan jeg nok finde lidt flere opgaver senere hen.
Avatar billede uggi16 Nybegynder
15. februar 2008 - 09:30 #1
Send mig en mail på info@cleandesign.dk så vil jeg gerne høre lidt mere om det.
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
21. marts 2008 - 01:16 #2
hvis du stadig mangler en så skriv til mig than@tdc.dk