Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
14. februar 2008 - 07:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sletning af konto

Hej,

Jeg har installeret C5 med et tomt regnskab. Nå jeg er i kontoplanen og vil slette en konto kommer fejlen: "Konto FinKart benyttes af debitorgruppe"

Er der nogen, som ved hvordan man kan slette kontiene?

På forhånd tak.
Avatar billede hsund Juniormester
14. februar 2008 - 08:00 #1
Hej ahjdp,  Du skal gå i debitor/tilpasning Grupper her ligger diverse debitorgrupper på en af disse grupper er sikkeret skrevet det kontonummer som du vil have slettet, skriv at ander kontonummer eller slet debitorgruppen.

Hilsen Hsund
Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
14. februar 2008 - 08:27 #2
Det har jeg undersøgtog der er slet ikke skrevet nogle kontonumre ind og selve debitormodulet skal ikke bruges, kun finansdelen.