Avatar billede fido26 Praktikant
14. februar 2008 - 20:43 Der er 1 løsning

Kan ikke installere Designcad i Vista

Hej!

Jeg ville gerne have en Designcad installeret i Windows Vista men under installationen kommer den med en fejl om at den mangler LTFIL90N.DLL. Jeg får ikke mulighed for at vælge filen fra en placering på PC'en og jeg ved ikke hvor jeg skal lægge filen, så den finder den under installationen. '

Nogen der har nogle idér??

Alternativt kunne man evt. konvertere Designcad filerne (*.dc) til Autocad formater f.eks. dwg eller dxf men så kræver det jo et program som kan konvertere filerne.....

M.v.h.
Fido26
Avatar billede fido26 Praktikant
30. juni 2008 - 20:38 #1
Nå ingen svar, så jeg napper mine point tilbage.....