Avatar billede roz Nybegynder
17. februar 2008 - 19:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gratis File Manager / Image Uploader

Hejsa,

jeg søger et gratis script der skal bruges som billede upload på en side der allerede har et simpelt galleri.

Det skal altså kunne uploade mange filer på samme tid (altså man skal kunne vælge flere billeder at uploade af gangen), lave nye mapper og det skal automatisk resize billeder til en forudvalgt størrelse.
Ting som drag n' drop system og thumbnail creation behøver ikke være der men gør sandelig heller ikke noget :)

Og så skal det seføli være freeware. Har søgt lidt på nettet men ikke rigtig fundet det perfekte, så ville lige se om der var nogen der enten kendte et, kunne finde et eller henvise til et sted hvor det er værd at lede.

På forhånd tak :)
Avatar billede hjeresen Novice
17. februar 2008 - 21:10 #1
Prøv denne, følg nøje installations vejledningen.
http://beta.phpfusion-mods.com/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=688
Hilsen Bo
Avatar billede roz Nybegynder
17. februar 2008 - 22:47 #2
Mmm er det ikke et mod til PHPFusion? Skulle gerne være noget standalone script jeg skulle bruge..
Avatar billede olebole Juniormester
17. februar 2008 - 23:51 #3
<ole>

Du kan kun bruge file-inputs til upload af filer - ét element for hver fil. Skal du bruge noget andet - f.eks. multi-upload og/eller drag/drop - skal du have gang i en ActiveX komponent, som brugeren skal acceptere at downloade og lade installere

/mvh
</bole>
Avatar billede roz Nybegynder
18. februar 2008 - 00:08 #4
Det vil altså sige noget java eller lignende?

Men det er også helt iorden hvis det bare kan det jeg nævner :)

Så hvis nogen kender sådan et script er det også helt perfekt..
Avatar billede olebole Juniormester
18. februar 2008 - 00:28 #5
Jeg kender ikke noget gratis
Avatar billede roz Nybegynder
28. april 2011 - 14:08 #6
Lukker