Avatar billede kontrol Nybegynder
18. februar 2008 - 18:26 Der er 5 kommentarer

Stofanet 50% ekstra hastighed.

Får man stadig 50% ekstra hastighed hos stofanet, når man har været kunde hos dem i 6måneder.

Gerne et link til stofanet, der omhandler emnet. Jeg kan ikke selv finde noget..
Avatar billede summer Mester
18. februar 2008 - 19:44 #1
Jeg tror ikke man får + 50% længere. Jeg kan ikke finde det på "Mine sider"
Avatar billede kontrol Nybegynder
19. februar 2008 - 15:50 #2
Jeg har kontaktet stafanet, og fik dette svar

**********************************
Tak for din henvendelse.

Vi kører ikke mere med 50% ekstra hastighed, da vi i stedet valgte at sætte priserne ned eller forhøje hastigheden på abonnementerne med 100 % to gange på et halvt år, dog ikke på vore SuperSize abonnementer
**********************************

Sådan en gang pis. Desuden kan de slet ikke lever SuperSize (10Mbit). Jeg har fået brev, hvor de gør mig opmærksom på, at de først kan levere SuperSize i 2009. Jeg har dog betalt for SuperSize siden 10-2007.
Avatar billede summer Mester
19. februar 2008 - 17:10 #3
Jeg har også fået brev ang. mit SuperSize abbonnement. Jeg har fået efterbetalt differencen mellem Flatrate 6.144/384 og SuperSize = 20 kr./md
Avatar billede mwjorgensen Nybegynder
16. marts 2008 - 12:00 #4
Syntes du det er noget pis at de har fordoblet hastigheden 2 gange på et år???
Avatar billede summer Mester
27. marts 2008 - 19:12 #5
Lukketid??