Avatar billede torbenhawk Praktikant
20. februar 2008 - 23:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Unreal Tournament 2004 - Kan ikke logge ind på min player

Undskylder hvis kategorien er skæv...

Mit problem er, at jeg har valgt et for langt navn til min player i "Unreal Tournament 2004" nemlig:
Gandalff_the_grey
123456789xxxxxxxx = 17 karakterer

Mærkeligt nok var det ikke noget problem før jeg geninstallerede spillet. Men nu kan jeg ikke få lov til at skrive det fulde navn med tilhørende login. Der er kun plads til 14 karakterer?

Er der nogen der kan forklare mig, hvordan jeg igen kan logge ind med et navn længere en 14 karakterer.

Se evt. stats for min player på: http://ut2004stats.epicgames.com/playerstats.php?player=1009100

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede torbenhawk Praktikant
28. februar 2008 - 00:32 #1
Er der ikke nogen derude der vil ha' 200 stærke?
Jeg ved der er en txt.-fil et sted i instalationen, hvor man kan skrive forskellige koder, ændre forskellige ting i spillet? Måske er det nøglen?
Avatar billede torbenhawk Praktikant
30. juli 2009 - 10:19 #2
lukker