Avatar billede gurumaster Nybegynder
23. februar 2008 - 16:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Toolbar til outlook express

Hejsa...
Engang havde jeg en toolbar i Outlook express, men efter en geninstallering er den blevet slettet.
Nogle som kender en god en man kan bruge.
Jeg mener at den jeg havde hed "Mywebsearch" .
den har jeg nu hentet men kan kun få den frem i explorer vinduet. Kan man også få den frem i Outlook express, eller kan I anbefale en anden. Jeg skal bl.a. bruge den til at hente smileys osv ind i en email.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
24. februar 2008 - 13:13 #1
Argh...come on, nogen må da vide noget....
Avatar billede gurumaster Nybegynder
05. marts 2008 - 23:05 #2
Det var ikke meget hjælp !
Lukker...