Avatar billede perlys Praktikant
24. februar 2008 - 18:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oscommerce på stabilt hotel

Hej alle
Er der nogen som har erfaring med et dansk webhotel som kan hoste en Oscommerce shop uden problemer, hermed menes der at der skal være de rigtige skriverettighedsindstillinger og man kan cmodde osv.
Avatar billede leif Seniormester
24. februar 2008 - 18:42 #1
www.web2u.dk har flere oscommerce shop kørende
Avatar billede peet-49 Novice
25. februar 2008 - 08:32 #2
www.wannafind.dk der har jeg min.
Avatar billede leif Seniormester
09. marts 2008 - 09:12 #3
Mere hjælp ?
Avatar billede perlys Praktikant
09. marts 2008 - 11:43 #4
Hejsa - jeg har en kammerat som er kunde ved one.com - og der har vi testet skidtet, og det ser ud til at fungere. - Derfor blev dette sat i bero indtil vi var sikre, men tak for hjælpen!