Avatar billede aros Nybegynder
26. februar 2008 - 19:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kalender til wm5

Hejsa

Nogen der kender en gratis/meget billig kalender til windows mobile 5.0

Jeg ved godt at der er indbygget kalender, men jeg savner funktionen af at kunne lave aftaler hvert 10-15 min.
Den skal kunne synkroniseres med et program på computeren, hvor man kan generere en papirudgave af kalenderen.

Kan dette lade sig gøre eller er jeg nødt til at nøjes med den indbyggede?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. februar 2008 - 19:46 #1
http://www.iambic.com/agendus/wmppc/

Agendus er nærmest legendarisk på Palm Pilots... - og den findes altså også til Pocket PC.

Jeg tør ikke love den kan gå ned til kvarterintervaller - men du kan jo prøve at hente prøveversionen.
Avatar billede aros Nybegynder
27. februar 2008 - 19:03 #2
Det var det helt rigtige program, kan varmt anbefale det!!!! Man kan lave aftaler helt ned til 5 min intervaller, og den kan synkronisere med Outlook.

Smid et svar!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. februar 2008 - 15:14 #3
Det er jeg glad for at høre - jeg har pudsigt nok aldrig selv brugt det, men har installeret hos mange...