Avatar billede frankbs Nybegynder
27. februar 2008 - 13:23 Der er 3 kommentarer

Hvordan kan jeg stille på menu-delay i 2007

Hej.

Jeg vil gerne stille på det delay der er på visningen af menuer og "bladringen" mellem disse. Det er både i outlook, word og excel.
Jeg mener man kan sætte dem ned, eller helt fjerne dem, så man får vist menuerne hurtigere.
Avatar billede flash_84 Nybegynder
14. marts 2008 - 13:43 #1
Hej

Højreklik på en af værktøjslinierne -> vælg "Customize" -> vælg fanen "Options" -> tilføj eller fjern kryds i feltet "Always show full menues".

På den måde kan du vælge om hele drop down menuen skal vises, eller om den skal vises med forsinkelse.

/flash
Avatar billede frankbs Nybegynder
14. marts 2008 - 13:52 #2
Det var desværre ikke lige det jeg tænkte på. Det er simpelthen når jeg f.eks. trykker på funktioner og derefter holder musen over f.eks. "søg" (dette er i outlook). Så går der lige lidt tid (delay) før undermenuen til "søg" kommer frem. Jeg kan trykke, og så kommer den med det samme. Men jeg vil gerne fjerne det "delay" der er når man holder musen over, så undermenuen kommer med det samme.
Avatar billede flash_84 Nybegynder
14. marts 2008 - 14:09 #3
Nu du siger det, så er det faktisk rigtig irriterende!

Det må vi lige finde ud af, for det skal da bare disables i en fart.