Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
28. februar 2008 - 23:31 Der er 3 kommentarer

Translation/oversætter -program when offline.

Hej derude, jeg bruger "google translation" en hel del. Jeg oversætter primært fra Engelsk til Fransk og omvendt, og jeg kunne godt tænke mig et program ligeså, som dog kan bruges når jeg ikke har internet, dvs. et program til min computer.
Er der nogle som kan anbefale et program der matcher "google translation".?

Google translation kan findes på:
http://www.google.com/translate_t
Avatar billede hojben Novice
28. februar 2008 - 23:43 #1
Avatar billede chrolle Nybegynder
29. februar 2008 - 22:02 #2
01. marts 2008 - 19:08 #3