Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. marts 2008 - 15:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dyknikg på Koh Samui

Hej Eksperter,

jeg rejser til Koh Samui i Thailand næste fredag og skal tage et dykkercetifikat igen da det er en del siden jeg har dykket.,

Hvis nogen har erfaring med Dykning på Koh Samui dvs. hvilken dykkerskole der kan anbefales ville det være fedt.

mvh
Mads
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2008 - 17:08 #1
lucky bastard :) !
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. marts 2008 - 17:59 #2
tag til koh tao...O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. marts 2008 - 18:03 #3
Ban sairee beach, spørg efter Phill.
Han er dykker instruktør, og har været det i ca. 30 år.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. marts 2008 - 23:29 #4
Tak for svar  :)
Er der nogen dykkerskoler med danske instruktører måske?

Og er der nogen seværdige dykkersteder (har dykket på Great barrier reef + ko Phi Phi) så det må gerne være noget exceptionelt :) hvis det er muligt
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. marts 2008 - 10:06 #5
det er der helt sikkert,.. men det er svært at sige da folk jo tager videre...
Men Koh Tao er stedet at tage sit padi.!
-
Det sted jeg snakker om, hedder 2. resort et el. andet, men det er ikke svært at finde, da Koh Tao, er ret lille. Det ligger ved siden af cavebar. Og jeg er sikker på du vil få top behandling..O)
Og bor du der, så har du/i hele stranden for jeg selv..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. marts 2008 - 10:08 #6
ps: du skal nok regne med at det tager end 4-5 dage..
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. marts 2008 - 16:49 #7
super!  Gider du smide et svar Bartfreak?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. marts 2008 - 10:47 #8
jepper,..O)
Og ihh hvor jeg misunder dig/jer.!
Sønnike og jeg crusede rundt i Thailand hele August, og vil meget gerne afsted igen.
Og vi var ret triste over at skulle forlade Koh Tao.
Ps: hvis du lejer scooter på Koh Tao, så skal du ha køre egenskaberne iorden, det er ikke for børn.! Og lad være med at fylde tanken op, da der ikke er mange km. vej på Tao..O)

Go´ tur.!!!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. marts 2008 - 10:47 #9
-
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. marts 2008 - 12:51 #10
Tusind tak :)