Avatar billede nobob Nybegynder
06. marts 2008 - 09:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Java deaktiverer

Hej

Jeg har problemer med min explorer 6 sp1, hver gang jeg starter exploreren op, deaktivere den java. Den fjerner ikke hakket i internetindstillinger, men det virker ikke. hvis jeg så går ind og fjerner og derefter tilføjer hakket igen, virker det en gang, næste side er det deaktiveret igen. hvad er der galt der???
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2008 - 13:39 #1
hvad med at opdatere din explorer til version 7.

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

husk det med sproget -- dansk hvis din er dansk ----- engelsk hvis din er engelsk

det er ikke sikkert men det kan godt være at det er der fejlen ligger.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. marts 2008 - 16:42 #2
Sikkerhedsmæssigt er det også godt at opdatere :)
Avatar billede nobob Nybegynder
07. marts 2008 - 20:12 #3
har aldrig registreret min ver. af windows, så kan man åbenbart ikke opdatere??
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2008 - 20:31 #4
registrering er 100% frivilligt - aktiveres skal alle windows XP :)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2008 - 20:34 #5
selvfølgelig kan du det med mindre det er en pirat udgave. selv den kan knækkes og jeg ved hvordan men hvis det er en lovlig version kan du bare trykke start-alle programmer-windows update.

det er en langsommelig affære hvis den aldrig er opdateret.

prøvede du at hente explorer 7 fra den link jeg gav dig.
Avatar billede nobob Nybegynder
02. juni 2008 - 09:43 #6
a