Avatar billede zarina Nybegynder
06. marts 2008 - 16:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Træls fejlmelding på bærbar HP

Hej med jer. Jeg har en HP Pavillion dv5000, som er begyndt at komme med flg fejlmeddelelse, hver gang den har været i dvale: HP QuickPlay Resident Program har fundet en fejl og afsluttes.

Hvad sker der, og hvordan afhjælper jeg det?

Håber, I kan hjælpe!

VH og tak :)
Avatar billede peet-49 Novice
06. marts 2008 - 16:52 #1
Afindstaller HP QuickPlay
Avatar billede vejmand Juniormester
06. marts 2008 - 16:59 #2
Avatar billede kasper.h Nybegynder
06. marts 2008 - 17:50 #3
Gå nu over i de rigtige kategorier plz :)
Avatar billede zarina Nybegynder
08. marts 2008 - 18:19 #4
Vejmand, tak for det! Så spiller det ordentligt igen. :)

Kasper - vil du låne et par større sko??

~Zarina
Avatar billede zarina Nybegynder
08. marts 2008 - 18:22 #5
Skal måske klikke her, før den lukker tråden?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. marts 2008 - 18:22 #6
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
08. marts 2008 - 18:23 #7
Du lukker spørgsmålet ved at markére mit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"
Avatar billede zarina Nybegynder
08. marts 2008 - 18:23 #8
Nå, sådanne manne! ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
08. marts 2008 - 18:24 #9
Tak for point.  :-)
Avatar billede kasper.h Nybegynder
08. marts 2008 - 20:19 #10
Hej Zarina,

Jeg abonnerer på beskeder i denne kategori, som omhandler tynde klienter. Derfor er det lidt irriterende at hovedparten af de spørgsmål der bliver lagt, omhandler bærbare computere. Så det har såmend ikke så meget at gøre med størrelsen på sko, det er mere fordi, at når man nu interesserer sig for en ting, og tilmelder sig mails vedr. dette, så er det lidt irriterende at folk skriver om alt muligt irellevant. På samme måde som jeg ikke forventer at der kommer information om kartofler, når jeg tilmelder mig nyheder om sko :)

Mvh. Kasper