Avatar billede timir Nybegynder
06. marts 2008 - 21:16 Der er 3 kommentarer

PHP koder søges hurtigst muligt

PHP koder søges til færdiggørelse/udvidelse af community/website hurtigst muligt.

Der ligger ca. 20 timer i opgaven (råt estimeret), og kendskab til KohanaPHP eller CodeIgniter er en klar fordel.

Sitet mangler sidste finpusning, og med en deadline denne søndag gives selvfølgelig en okai løn.

Smid en besked her, hvis det har interesse :)
Avatar billede wolstrup Nybegynder
06. marts 2008 - 23:33 #1
Der er helt sikkert en som hurtigt kan træde til her http://www.flexer.dk/freelance/freelance-php-programmoerer.html
Avatar billede snappi-v Nybegynder
07. marts 2008 - 10:24 #2
Hej Timir, e-mail: anne@webmoni.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
11. marts 2008 - 23:36 #3
Hej Timir

Vi kan gå igang med det samme ... men vi skal også igang imorgen hvis vi skal nå det inden Søndag. Kontakt mig på mail@mc-solutions.dk såsnart du ser dette. Vi er 1 måske 2 mand der kan gå igang med det samme.

Mvh
Mikkel Christensen, http://www.mc-solutions.dk