Avatar billede kroger Nybegynder
07. marts 2008 - 20:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SCSI disk i firewire kabinet?

Er det overhovedet muligt at putte en SCSI harddisk i et firewire kabinet?

Det er egentlig så jeg har mulighed for at tilgå en SCSI disk jeg har uden at putte en scsi controller i computeren.
Avatar billede fuglen1 Novice
07. marts 2008 - 23:28 #1
Avatar billede kroger Nybegynder
14. marts 2008 - 07:54 #2
Hej Fuglen1

Tak for dit svar. Vores computer har desværre alle porte i brug, derfor den ønskede firewire løsning.
Desværre har Microtech ikke opdateret driverne til dimsen siden 2001, så chanced for at den virker med vores mac er minimal.

Men da vi alligevel skal have opgraderet til en ny maskine, bliver den gamle bare tilegnet som scsi system.

Men smid et svar, så sender jeg fluks nogle point din vej...
Avatar billede fuglen1 Novice
14. marts 2008 - 16:46 #3
Så diskene skal bruges på pc og mac
Jeg kender ikke ret meget til SCSI end nogle gamle IBM 436 pc er jeg før har leget med.
Jeg smider et svar