Avatar billede sigski Nybegynder
09. marts 2008 - 19:45 Der er 2 kommentarer

Drag & Drop i Fjernskrivebord

Hej,

Det er jo muligt at bruge den lokale printer, lokale drev osv. i Fjernskrivebord..

Men er det også muligt på en eller anden måde at lave "drag & drop" mellem den lokale PC og Fjernskrivebord?
Avatar billede overloaded Mester
09. marts 2008 - 20:05 #1
Har selv forsøgt med "drag & drop" men har aldrig fået det til at virke.
Avatar billede jensemi Nybegynder
29. september 2008 - 13:56 #2
Hej.

åbn RDC -> options -> Local Resources --> Local devices and resources
Kan du umiddelbart ikke se det ønskede, tryk da på "More".
Håber dette er en hjælp.

\M