Avatar billede larslind Nybegynder
11. marts 2008 - 08:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ny hardisk og installering af xp oem igen

jeg har et problemmed at installere xp oem igen. Min harddisk gik istykker og jeg har installeret en ny.
Når jeg formatere den nye og inspiller xp oem igen er der problemer. Den skriver "fatal error" noget med register-cleanupxp... og jeg kan heller ikke update mit xp-system. Jeg forsøgte at update til service pack 2, men den finder ikke disse opdateriger.
Ydermere når jeg forsøger at køre xp oven på igen, hvis der evt. er filer der er kaput, vil den have produktnøglen til xp, som ikke står på en oem version. Det er en medion medfølgende xp-oem version md service pack 1.
Nogen der lige kan fortælle mig hvordan jeg kommer videre.

mvh.
Avatar billede peet-49 Novice
11. marts 2008 - 08:58 #1
Kør en ny ren indstallation. http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2008 - 09:05 #2
"Jeg forsøgte at update til service pack 2, men den finder ikke disse opdateriger."

Det er da dig selv der skal finde og downloade SP2 - har du overhovedet installeret XP færdig
Avatar billede larslind Nybegynder
11. marts 2008 - 09:10 #3
Altså formatere og geninstallere xp ?. Den spørger forøvrigt ikke om "2:  Nu skal du trykke på I Agree/Godkende Licens' (F8)", produktnøgle er det rigtig ???
Avatar billede larslind Nybegynder
11. marts 2008 - 09:11 #4
Den har meldt at den var færdig.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2008 - 09:25 #5
Avatar billede larslind Nybegynder
11. marts 2008 - 09:46 #6
ok ser godt ud din side.
Men jeg har jo købt pc inkl. xp oem version og synes ikke den spurgte om produktnøgle, er det fordi den ligger andet sted i pc-eren. Hvis kan det være at xp ikke fandt nøgle af sig selv, og iså fald kan jeg selv indgive den....???
Håber du kan forstå min smørre....
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2008 - 10:48 #7
JA, din nøgle står på computeren
Avatar billede larslind Nybegynder
11. marts 2008 - 11:07 #8
ok
Avatar billede larslind Nybegynder
11. marts 2008 - 11:11 #9
sorry helgec, jeg laver lieg et spørgsmåsl til ....

hvis du skriver får du de 150 point

Navn på nyt "ny hardisk og installering af xp oem igen-2"
Avatar billede larslind Nybegynder
11. marts 2008 - 11:20 #10
smid et svar helgec på:

ny hardisk og installering af xp oem igen-2
Avatar billede vejmand Juniormester
11. marts 2008 - 11:46 #11