Avatar billede patrion Nybegynder
11. marts 2008 - 12:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Intel Core 2 Duo E8400 MISING

200 point til den som kan henvise til forhandler som har denne på lager,og kan leverer inden weekend!!!
Dette skal være til den normale pris.Ca.1200-1300kr.
Mv
Avatar billede snowball Novice
11. marts 2008 - 12:43 #1
Avatar billede snowball Novice
11. marts 2008 - 12:44 #2
Argh, ser lige at prisen er højere end du selv skriver. Det var dog det eneste sted af forhandlerne på EDBpriser og Gate2Prices som har den på lager.
Avatar billede patrion Nybegynder
11. marts 2008 - 14:57 #3
Hej
tak for svar.
men har set den ved PRC.
men de sætter ,jo klog nok, prisen efter udspørgsel.
Avatar billede snowball Novice
11. marts 2008 - 15:18 #4
http://proconsult.dk har den også, men det er også til en pris som du ikke vil betale.

Men hvis du død og pine skal bruge den inden weekenden, så må du nok desværre betale en højere pris ;)
Avatar billede john.doe Nybegynder
11. marts 2008 - 17:13 #5
der er jo en grund til den lave pris hos PRC, ikke på lager og ukendt leveringstid.
Det kan alle jo komme med og så vente til prisen i almindelighed er kommet der ned.
Avatar billede patrion Nybegynder
11. marts 2008 - 17:57 #6
Prisen for denne cpu ligger på ca.1250kr både i ind og udland.
Ville bare lige se om jeg havde overset en forhandler.
Dem som nu tager noget mere udnytter jo bare efterspørgsel.Dette er vel helt iorden.
mv
Jan
Avatar billede patrion Nybegynder
22. juni 2008 - 13:06 #7
Lukker