Avatar billede kimharremoes Nybegynder
12. marts 2008 - 09:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne PDF filer.

Jeg kan ikke åbne vedhæftet PDF filer i outlook ekspres, når jeg forsøger for jeg beskeden "Denne fil har ikke et tilknyttet program, der kan udføre denne handling. Opret en tilknytning i mappeindstillinger i kontrolpanel." Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede w13 Novice
12. marts 2008 - 09:59 #1
Du skal vel bare finde en PDF-fil på computeren, højreklikke på den og vælge "Åbn med...", vælge et PDF-program såsom Adobe Reader, afkrydse i boksen "Brug altid dette program [...]" og klikke OK. Det kunne meget vel gøre det.
Avatar billede justrace Novice
12. marts 2008 - 10:06 #2
Du skriver ikke om du har Adobe Reader på din maskine.
Avatar billede be_nice Juniormester
12. marts 2008 - 10:37 #3
Hvis ikke du har Adobe Reader installeret kan du hente nyester version her:
http://www.adobe.com/dk/products/acrobat/readstep2.html
Adobe Reader er gratis.
Næste step er enten som w13 skriver - eller du kan gøre følgende:
--> Tryk på Start
--> Åbn Kontrolpanel
--> Åbn Mappeindstillinger
--> Vælg fanen Filtyper
--> Marker den øverste filtype på listen og skriv PDF (skal skrives i rimeligt hurtigt tempo) - nu skulle du gerne have PDF markeret.
Hvis ikke PDF er vist med det alm. Adobe logo, skal du trykke på knappen Skift, hvorefter du så kan indstille hvilket program der skal åbnes med.
Sig til hvis det driller og du har brug for mere hjælp.
/Be_Nice
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
12. marts 2008 - 13:51 #4
Jeg har Adobe Reader på min computer. Jeg har nu reinstalleret programmet og nu kan jeg igen åbne mine PDF filer, tak for hjælpen. Jeg ved ikke hvem der skal have point, den første der sender et svar får dem.
Avatar billede justrace Novice
12. marts 2008 - 13:56 #5
Ikke til mig. :)
Avatar billede be_nice Juniormester
12. marts 2008 - 15:44 #6
Spørgsmålet er vel ikke hvem der kommer først - men nærmere hvem du synes har fortjent disse.Det er altid op til spørgeren at uddele point.
/Be_Nice
Avatar billede justrace Novice
12. marts 2008 - 16:06 #7
Det er vel egentlig spørgeren der selv fandt svaret og derved skal have point. :)
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
12. marts 2008 - 23:21 #8
Det var be nice der inspirerede mig til at reinstallere Adobe Reader.
Avatar billede Roia Nybegynder
09. september 2010 - 20:30 #9
Har samme problem, benytter windows 7 og MS Outlook
hvordan finder jeg så lige en pdf fil?
Mvh
ir