Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
13. marts 2008 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning siger klik lyde (laptop)

Hej

Jeg har en lille problem...når jeg tar min bærbar computer med ud i bilen og sætter til den 12v-220v så begynder min bærbar's strømforsyning at sige klik lyde hele tiden...(2 gange i sekundet!)

Så kan nogle forklarer mig hvorfor den siger det og om det overhovedet er meningen den skal det?

12v-220v: BrandFord Power Inverter 300W (GP-12-300)(den har en lille blæser der blæser når et eller andet er tilsluttet...når min bærbar's strømforsyning er på kører den blæser ikke!)
laptop strøm: Ktec KSAFK1900474T1M2 Input: 100-240v ~50/60Hz 1.2A (Den siger klikke lyde 2 gange i sekundet og levere ikke nok strøm til at min bærbar kan se den oplader)

/Mathias
ps. lige nogle billeder
http://upload.pwnt.dk/files/507087586106_PICT0001.JPG
http://upload.pwnt.dk/files/2095868575109_PICT0002.JPG
Avatar billede mash Mester
13. marts 2008 - 17:09 #1
hehe det er nok din konverter der ikke er sinus et eller andet ka ikke huske det ,men det er fordi din strømforsyning til bærbar er en switchmode(tror det er det der gør det) ,har prøvet det samme(næsten) måtte køge en ny inverter...
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
13. marts 2008 - 17:56 #2
For at slippe af med lyden skal jeg så købe en ny/anden 12v-220v inverter?
(Ønsker at slippe af med lyden :P)
Avatar billede mash Mester
13. marts 2008 - 20:48 #3
du skal have en sinus inverter til mange ,især nye ,bærbare for at det virker ,problemet er at de "billige" inverter laver uren strøm hvilket ikke er noget problem med mange ting som cd/dvd afspiller radio osv.

har tjekket onkel harald´s ,de har ingen sinus invertere hvis jeg ser rigtigt :P
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
19. november 2010 - 01:59 #4
tgkdk, vi fik vidst aldrig afsluttet denne! smid et svar og du får points
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
07. februar 2012 - 10:01 #5
Lukker den her, for at få den lukket. Beklager hvis du bliver snydt for points.

Ha' en god dag.