Avatar billede zarina Nybegynder
13. marts 2008 - 19:54 Der er 3 kommentarer

'Kontoen er udløbet'

Hej eksperter, jeg har brug for hjælp. Min svigerfars computer med Windows 2000 kan ikke længere starte Windows op. Den kommer med meddelelsen om, at kontoen er udløbet og man skal kontakte sin systemadministrator. ??? Det er en privat maskine, som ikke har været meget på nettet, men bare brugt til regnskab og andre papir-nusser-ting :) Min svoger har så fjernet alle private filer fra den, fordi den skulle gives væk, og jeg tror, han måske har fjernet mere end godt er?
De der reparationsdisketter, man engang lavede, hjælper heller ikke, og i fejlsikret tilstand, hvor man ellers kan vælge sidste fungerende konfiguration, sker der ingenting.

Hvad an jeg gøre, for at få den til at køre igen? Skal den formateres?

Tak, Z.
13. marts 2008 - 21:55 #1
HAR den virket efter beskrevne 'oprydning' ?
Avatar billede gratis Nybegynder
14. marts 2008 - 09:41 #2
Du ka prøve med systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod.Du finder systemgendannelse her | Start | Alle Programmer | Tilbehør | Systemværktøj | Systemgendannelse | din pc blir genstartet og gendannet til det valgte tidspunkt.Du kan fortryde gendannelsen skulle det være.
14. marts 2008 - 09:54 #3
(Der er ikke systemgendannelse i W2000...)